تبلیغات
vpn90 - سوالات متداول
vpn90
بالاترین سرعت،بهترین کیفیت،رضایت مشتری
خوش آمدید

یا برای استفاده از این سرویس به سخت افزار یا نرم افزار خاصی نیاز داریم ؟

خیر - شما به جز اتصال به اینترنت و connection به هیچ سخت افزار و یا نرم افزار خاصی نیاز ندارید .




آیا اطلاعات محرمانه ما توسط کسی قابل مشاهده است ؟

خیر - از آنجا که در ارتباط توسط سرویس های ما کلیه اطلاعات عبوری رمزنگاری می شود ، لذا چنین امکانی برای هیچ سرویس دهنده ای وجود ندارد .




آیا امکان استفاده از این سرویس ها در محیط شبکه ( کافی نت ها ) و چند کامپیوتر مختلف وجود دارد ؟

بله - در صورتی می توانید استفاده نمایید که کاربر دیگری با اکانت شما آنلاین نباشد به زبان ساده تر بخواهیم بازگو کنیم باید بگوییم فقط و فقط یک نفر می تواند از هر سرویس استفاده نماید مگر اینکه سرویس تهیه شده مولتی لاگین(چند نفره) باشد،که به تعداد دسترسی های اکانت،چند نفر همزمان میتوانند آنلاین باشند .




اگر من این سرویس را داشته باشم دیگر نیاز به خرید کارت اینترنت نیست ؟

خیر - لازمه استفاده از این سرویس ها اتصال به اینترنت می باشد .




نحوه اتصال به VPN توسط کانکشن آماده در ویندوز:

ابتدا کانکشن اتصال به سرور ها را از سایت دریافت کنید: 

سپس این فایل را از حالت فشرده خارج کرده، وارد پوشه شوید و فایل كانكشن را جرا كنید و پس از اجرا روی connect كلیك كنید

در این مرحله، username و password را وارد کرده و connect را بزنید تا ارتباط برقرار شود.

برای قطع کردن اتصال vpn هم ابتدا همان فایل را اجرا کرده و سپس سروری که به آن وصل شدید را انتخاب کرده و hang up را بزنید.

نكته : در صورتی كه برای اتصال از طریق فایل كانكشن با پیغام خطا مواجه میشوید ، پوشه help را باز کنید و فایل fixpbk.reg و ipsec.reg را نصب کنند. سپس یكبار سیستم خود را ریستارت كنید




من وقتی که می خواهم کانکت شوم با خطای 800 و 806 و 678 مواجه می شوم. چکار کنم؟

احتمالا ارائه دهنده سرویس اینترنت شما، پورت PPTP را محدود کرده است. معمولا این مشکل با انتخاب پورت L2TP یا SSTP از لیست کانکشن ها برطرف می شود. ( آموزش اتصال به vpn در اول همین صفحه را مطالعه کنید)




من می توانم به VPN وصل شوم اما بعد از اتصال هیچ صفحه ای باز نمی شود. چکار کنم؟

این مشکل معمولا به دلیل تنظیمات فایروال خود ویندوز یا فایروال آنتی ویروس می باشد. ساده ترین روش برای حل این مشکل خاموش کردن فایروال می باشد. در ویندوز 7 به قسمت control panelو-> system and securityو-> windows firewallو-> advanced setting رفته و روی windwos firewall properties کلیک کنید و برای domain و private و public فایروال را off کنید. در صورت رفع نشدن مشکل با سرورهای دیگر تست کنید، شاید ISP شما با بعضی از سرورها مشکل دارد.


مولتی هاستر

آرشیو مطالب
نظر سنجی
کیفیت خدمات اکانت ها و سیستم پشتیبانی این شرکت چگونه است ؟





صفحات جانبی
بخش کاربران
مولتی هاستر
امکانات جانبی
دانلود کانکشن
مولتی هاستر

مولتی هاستر

ابزار وبمستر

خرید شارژ

دانلود

قالب وبلاگ